14.06.2012

Gabinet / Home Office



Jakiś czas temu, postanowiłam zdecydowanie zająć się swoim domem… dookreślić go, zadbać o dekoracje, szczegóły, które personalizują wnętrze. Zawsze uwielbiałam tematy wnętrzarskie jednak z totalnego braku czasu poświęcanego dzień w dzień na twórczą prace zawodową, biedny domek stał emocjonalnie opuszczony przeze mnie, całkiem estetycznie zaniedbany..
Marzyły mi się stylowe designerskie  wnętrza – na miarę moich możliwości oczywiście - a tu doba okazywała się za krótka…
Jednak basta! Postanowiłam zmienić ten stan rzeczy i wreszcie móc się cieszyć tym co mam, po drobnym liftingu ;)

Na pierwszy ogień poszedł mój mikro gabinet, jako, że tam spędzam chyba najwięcej czasu…

Some time ago, I definitely decided to take care of his house ... to better define it, take care of decorations, details that personalize the interior. I always loved interior design themes, however, the total lack of time spent every day in professional creative work, made that a poor house was abandoned by me emotionally, aesthetically completely neglected ..
I dreamed of a stylish rooms - in my ability, of course - but the day proved to be too short ...
But enough! I decided to change things, and finally be able to enjoy what I have, after small facelift ;)

First off was my micro home office, where I spend probably the most of time ...


Pomieszczenie jest naprawdę maleńkie, ale dobrze się tu czuję. Chciałam, żeby było wygodnie i stylowo.

The room is really tiny, but I feel good here. I wanted it to be comfortable and stylish.


Oczyszczenie, uporządkowanie przestrzeni i dodanie kilku stylowych - w moim przekonaniu - dodatków sprawiło, że jest to teraz ulubione miejsce w moim domu :)

Cleaning, organizing the space and adding some stylish - in my opinion - detailes, made ​​this room a favorite in my house :)


 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...